loading...

سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

بازدید : 478
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 12:23

رقابتی است که مؤسسات مالی و بانکها می‌توانند برای جلوگیری از انتقال مشتریان به سوی رقبا مورد بهره‌برداری قرار دهند. هر اندازه یک بانک بتواند ارتباط مؤثرتری با مشتریان خود برقرار نماید، فرصتهای بیشتری جهت ارائه خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود. در حالی که بانکها کم و بیش مسائل مربوط به عملکردهای تک بعدی خود را با بهره گرفتن از سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، بر بهبود عملکردهای چند بعدی و جدید خود در راستای افزایش ارزشی که به مشتریان (تجار و مشتریان) ارائه می‌دهند، تمرکز می‌نمایند (دهمرده و همکاران، 1389).

پایان نامه گرایش عمومی: مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای مقابله‌ای در افراد …
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 245
  • بازدید کننده امروز : 243
  • باردید دیروز : 57
  • بازدید کننده دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 2422
  • بازدید کلی : 20137
  • کدهای اختصاصی